Emilia Sjödin

Clever Cookies
Hej hej! Just nu sitter jag och mölar i mig en Ben & Jerry's. Smaken är clever cookies vilket jag aldrig har ätit förut, men jag tycker den var riktigt god. Men min favorit är fortfarande half baked ice cream. Idag är det fruktansvärt tråkigt väder ute.. Det småregnar lite grann och det är typ dimma ute, haha. Jag var så pepp på att få hem min glossybox idag, men det verkar som om den kommer imorgon. Men tack vare det dåliga vädret har jag hållt mig inomhus hela dagen då jag har tagit tillfället till akt att städa mitt rum. Jag ska bara ta det lugnt idag och kolla på någon film, har ni något filmtips? Resten av veckan är redan bokad så jag får ta den här dagen till att vila. 
Hoppas ni hittar på något skoj, eller har en egen liten mysdag med film som mig. Så syns vi senare. 
Har ni något filmtips får ni gärna dela med den med mig. Eller så kan ni tala om för mig vilken din favoritfilm är. Kram.