Emilia Sjödin

Då var det måndag igen
Dagens bästa - Gjorde riktigt bra ifrån mig på mitt samprov. Ingen läxa som behöver göras. Fick åka själv hem på bussen vilket faktiskt var riktigt skönt. Paus från allt och alla liksom. Dagen bästa var nog att jag och Min kompis pratade med syon på skolan och det blev pinsam tystnad och alla började att garva till slut, Haha! 
En rolig konversation hade vi vid lunchen också. 
 
Jag : Den här raggmunken var faktiskt god, på våran gamla skola var den väldigt äcklig! 
Nanna: Ja den smakade typ socka! .....RAGGSOCKA! 
haha, så fult! 
 
Dagens sämsta - Jag spillde (heter det så? haha) nyss Ben&Jerry's på min tröja... Min spotify har börjat strejka. Jag har insett att mitt rum är stökigt och att det behöver städas. 
#1 - ☆Z I N J A☆

så fin du är på bilderna! vad bra inlägg!

Svar: Tack så jätte jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Emmy

Underbara bilder!

sv;
Visst kan vi göra ett bloglovinbyte! Om du börjar följa mig och säger vilket nummer du blev så lovar jag att göra detsamma :D

Svar: Tack så jättemycket ! Jag blev nummer 122, säg till när du lagt till mig och vilket nummer du blev :)
Emilia Sjödin

#3 - ida'

sjukt fint armband! vart har du köpt det och hur mkt kostade det? :)

Svar: Tack! Jag hat köpt den på glitter. Mellan 100-200kr tror jag :)
Emilia Sjödin

#4 - elin stridh

bloglovinbyte?

Svar: Ja gärna! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen :)
Emilia Sjödin