Emilia Sjödin

Jag grinar
 
 
Hur fint är inte det här? Jag klarar inte av att se på den utan att gråta. 
#1 - josefine

Så otroligt vacker. Man blir så berörd!

Svar: Så fint! :)
Emilia Sjödin

#2 - Patricia Karlsson

Helt mållös! Han var grym :)

Just nu har jag en tävling på min blogg om du är intresserad, jag lottar ut en valfri bikini från to die for
Kika in på min blogg också om du vill.

http://patriciakarlssons.blogg.se

Svar: Ja verkligen ! Haha jag har varit med i den tävlingen tusen gånger man aldrig vunnit, men vi får se om jag blir med eller inte :)
Emilia Sjödin

#3 - ♫♪ sandra - en musikblogg

så himla fint!

Svar: Ja verkligen ! :)
Emilia Sjödin

#4 - HJJONSSON

Åh vad fint! Sjöng han på samiska?

Svar: Ja! Haha jag vet inte men jag antar det :)
Emilia Sjödin

#5 - V I L M A L A ♔

Åh herre gud det var såå fint jag typ avled :'(

Svar: Väldigt vackert! :)
Emilia Sjödin

#6 - i s a b e l l a w l

svar: precis som du!! ♡

#7 - JOSEFINSDREAM♡

det va så himla magiskt.. så fint.

Svar: Sjukt fint! Jag sitter och lyssnar om och om på den hela tiden :)
Emilia Sjödin