Emilia Sjödin

Mitt rum
Idag hade jag en väldigt rolig dag med skolan. Vi åkte iväg till en pulkabacke och lekte. Det var väldigt kul. Jag och Nanna orienterade oss till busshåldsplatsen hem genom skogen haha. Vi fick i alla fall sluta när vi ville. Vi började klockan tio och alla gick hem vid typ halv tolv då alla hade ätit mat. Men eftersom jag och Nanna bor på landet så fick vi vänta lite längre på bussen hem. Den kom halv ett. Vi stannade kvar och åkte mer pulka. 
 
När jag kom hem var klockan kvart över ett kanske, och då hade jag hela dagen kvar till att göra något kul. Men istället för att göra något kul började jag städa mitt rum. Jag mår alltid bättre när mitt rum är städat, enklare att plugga blir det också när det inte är så stökigt. 
 
Senare idag, hoppas jag. Kommer det upp ett inlägg om hur man kan spara tid på morgonen innan man ska till skolan. Så håll er uppdaterade. Ha det bra så syns vi snart. 
#1 - Madde

snyggt! Kan du inte göra en roomtour? :)

Svar: Tack! Jo kanske det! :)
Emilia Sjödin