Emilia Sjödin

Shopping
 
Hej! Hur har ni det?
Idag har jag varit hos kuratorn och efter det hade jag ungefär en timme att dröja mig på stan innan bussen hem skulle komma. Jag berättade tidigare att jag hade blivit klädintreserad och att jag ville ha mer kläder. Det är vad jag gjorde idag. Jag shoppade. Jag köpe en skitsnygg väska som var på rea. Jag märkte inte den röda prislappen på väskan, haha typiskt mig. Jag tyckte 249kr var väldigt billigt för väskan, men när jag kom till kassan kostade den bara 129kr. Vilket kap! 
Ett par ljusa jeans från gina som kostade 399kr. Tröjan köpte jag också på gina och den kostade 249kr. Riktigt nöjd med allt jag köpte. 
Det roliga var att jag träffade på mina klasskompisar på stan och de hade pratat om att jag är en sådan person som alltid köper saker få fort jag ser det. Och så kommer jag där med kassar i handen och säger "kolla, jag har shoppat". Haha så fult. 
 
Fick sällskap av Nanna hem på bussen. Som vanligt hade vi väldigt fula konversationer haha. Här har ni två. 
 
Jag: Jag hatade när man fick tunga paket när man var mindre, och så var det något tråkigt i det. 
Nanna : Ja eller hur, BOOM!! En gravsten.  
Haha, jag hoppas verkligen inte att hon fick en gravsten i paket. 
 
Jag: Åh, när jag kommer hem ska jag se på Pretty Little Liars!!! 
Nanna: BUHU! du suger....
 

Btw - Min pappa har förstört min kväll. Han är i tyskland just nu och ringde och sa att jag och min bror var tvugna att städa ut skrubben uppe tills imorgon...Det tar ungefär en hel vecka att städa där! Och jag som måste plugga..
#1 - Sanna Widman

SVAR:
Följer dig också nu! :)

Svar: vad bra! :)
Emilia Sjödin

#2 - michelle bergström

Vad heter jeansen? :)

Svar: Det är LISA jeans :)
Emilia Sjödin