Emilia Sjödin

Bättre dagar
 
 
Hallå där! Idag har jag faktiskt fixat ihop ett kollage till er med bilder tagna från min gård. Jag hade endast en lektion i skolan vilket betydde att jag kom hem väldigt tidigt. Ida och Sara ville då att jag skulle åka ner till campingen/badplatsen vid oss och sola med dem, vilket jag också gjorde. Riktigt mysigt faktiskt, de hade även badat vilket jag inte tror var så varmt, haha. Nu sitter jag inne i bikini och ska strax gå ut och sola igen, riktigt fint väder, verkligen. Jag fick även en glass av min bror och snart ska vi göra hamburgare, den här dagen kan inte bli mycket bättre. 
Hoppas eran dag har varit bra och att morgondagen blir bättre! Kärlek till er. 
 
Vad tyckte ni om bilderna förresten? Jag gillar att det blev bokéh effekt på några av bilderna. Lite mer kontrast än vad jag brukar lägga på.