Emilia Sjödin

Outfit
kofta -HÄR!    linne - Veromoda  Shorts - GinaTricot  Halsband - HÄR!   Solglasögon - HÄR!   Väska - Lindex. 
 
Såhär har jag gått klädd idag, riktigt skönt med tanke på att vädret har varit superduper varmt. Jag bär mitt nya linne som jag köpte i Stockholm, jag älskar mönstret på den, därav köpte jag en klänning i samma mönster, hehe.  Halsbandet är också mitt nya, riktigt fint men jag önskar att den vore lite längre.
 
Dagen idag har varit superkort. Först betygsnack och det gick riktigt bra om jag får säga så. Vi spelade även "med andra ord" för att fördröja tiden, faktiskt kul. Sen var det någon obligatorisk opera vi skulle se. Den var helt okej men inget för mig. 
 
Imorgon har jag inga lektioner vilket betyder att jag är ledig. Jag och en kompis funderade på om vi skulle dra ut på någon båttur imorgonkväll, men vi får se hur det blir med det. Men vad ska man göra under dagen? Sola, sola, sola kanske? Ni känner mig, jag älskar solen haha. 
 
Ha nu en riktigt bra dag, det är inte långt kvar till sommarlovet nu. Har ni några planer inför semestern? 
#1 - Hanna Andersson

Jättefin outfit, och så fin du är också!! :D

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Åh tack! Min kompis som är fotograf har tagit bilden på mig :)

Svar: Åh vad snällt, riktigt duktig hon var :)
Emilia Sjödin

#3 - julia

sv:Ja det var det verkligen!♥ kram

#4 - Alina

Fina bilder :)

sv: Åh ja det ska bli sjukt kul!

Svar: Tack!
Ja det tror jag verkligen
Emilia Sjödin

#5 - Ebba ♥

Åh vilka fina bilder! Superfin outfit :)

Svar: Tackar! Jag blir jätteglad :)
Emilia Sjödin

#6 - Life of Johanna

Snyggt och fina bilder

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#7 - ♫♪ sandra

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#8 - Emelie

Sv: Ja eller hur! Har du läst boken? :)

Fint mönster på linnet!
Kram<3


Svar: Nej det har jag inte :/
Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#9 - Elinor

ÄLSKAR det där linnet, så snyggt!!

Svar: Jag med! Älskar mönstret :)
Emilia Sjödin