Emilia Sjödin

Stockholm
Hej där! 
Jag glömde säga till när jag åkte till Stockholm, sorry för det. Men nu är jag i alla fall hemma och har haft underbara dagar med så sjukt bra vänner. Först åkte jag ner till smedjebacken med mina vänner där vi utforskade byn och hade det mycket roligt. Vi kollade på fotbollsderby, heter det så? Frivilligt, kan ni tänka er? Och ja, det var tråkigt med fotbollen haha. 
Sedan åkte vi därifrån till Stockholm då vi skulle shoppa en del vilket jag gjorde, jag kan visa er hur kläderna ser ut på sen om ni vill? Men huvudsakligen så åkte vi till Stockholm för att bo hos Ida. Det var jättekul men jag kan redan nu säga att jag inte vill bo i Stockholm. Det var så sjukt mycket folk haha, det var aldrig tyst och man fick trängas precis hela tiden. Skönt att komma hem till lilla Falun igen. Jag är som sagt en väldigt folkskygg människa och därför gillar jag inte när det är så proppat med folk, haha. Det var nog första gången jag satt mig på en bänk för att vänta in dem andra som letade kläder, bara för att jag var så slut. Det var väldigt surrigt så min hjärna höll på att sprängas haha. 
Men jag hade det verkligen jättebra ändå. Kvällen var så mysig då vi spelade kort och låg i timmar och pratade innan vi somnade. Det måste göras om. 
 
Just nu är jag väldigt utmattad och det känns skönt att slippa gå till skolan imorgon. Alla mina lektioner är inställda så jag är ledig. Hoppas det blir fint väder. 
 
Vad har ni haft för er under tiden?