Emilia Sjödin

Vad som gör mig glad
 
     Vad som gör mig glad: 
  1. Att det är officiellt sommar! <3
  2. Bara två veckor kvar till sommarlov! 
  3. Att jag snart åker till Stockholm med mina sötnosar! 
#1 - Alina

sv: Detsamma!

#2 - Hanna Andersson

Roligt inlägg :)

Svar: Vad kul att du tycker det ! :)
Emilia Sjödin

#3 - HJJONSSON

Söt!

Svar: Men tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#4 - ♫♪ sandra

har ingen jumpsuit men skulle vilja ha! :)

#5 - ♫♪ sandra

förlåt kommenterade fel blogg :o fin bild på dig skulle jag ju säga!

Svar: Haha lugnt ! Tack :)
Emilia Sjödin

#6 - ☆Z I N J A☆

3 saker värda att längta till!

Svar: Ja!
Emilia Sjödin

#7 - FrökenTV, bloggen om tv och film

äntligen sommar :D

#8 - MADDISENJ.SE

Tack fina du <3 vacker du rä

Svar: Tack finis ! :)
Emilia Sjödin

#9 - Sanna

Riktigt bra och fin blogg!
Jag är ny i bloggvärlden, vore kul om du ville kika in hos mig och se vad du tycker om min blogg!

Svar: Tack så mycket ! Det ska jag självklart göra :)
Emilia Sjödin

#10 - WILMA ALSTSERLUND

Sjukt fin bild!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emilia Sjödin

#11 - Karin

Låter som riktigt bra saker att se fram emot, superfin bild dessutom! :)

Sv: Ja jag hade faktiskt en av mina bättre dagar igår :) hur har du det idag?
Kram

Svar: Ja verkligen, tack så jätte mycket! :)
min dag var också en av dem bättre! :) Hoppas dagen idag är lika bra.
Emilia Sjödin