Emilia Sjödin

Vart redigerar du videos?
Fråga från Izza - Hej! Vart redigerar du videos? :) 
Kan du något bra program som är gratis och väldigt bra? 
 
Svar - Haha den här frågan tycker jag är väldigt rolig eftersom jag inte brukar göra videos så ofta, dessutom tar jag bort dem efter ett tag för att jag skäms om jag är med i en video. Men här nedanför hittar ni tre videos jag har gjort, och ja de två sista videosarna vill jag inte ha några kommentarer på haha! Så fula och oseriösa. 
 
Tolka mig inte fel nu för jag gillar verkligen att redigera videos, det är kul. Jag har gjort det åt andra och sedan till mig själv men jag lägger inte upp dem någonstans. I alla fall så brukar jag redigera mina videos i IMOVIE som finns på macdatorer. Det är superbra och faktiskt väldigt enkelt när man väl har lärt sig hur det är upplagt. Men sedan innan jag skaffade min macdator använde jag mig av windows movie maker, som funkade kanon. Båda de här pogramen finns redan på datorerna så det behöver man inte betala, vilket är superbra. Jag har själv aldrig använt mig av något annat pogram så jag kan faktiskt inte hjälpa dig om du inte har något utav de här datorerna. Men ett tips är att söka på google typ - redigeringspogram til videos gratis nerladdning. Eller något liknande. Hoppas du fick ditt svar! 
 
BTW - Jag ska faktiskt göra en video så snart jag känner mig redo för det. En ganska kämpig video kan jag tala om. Får se om jag har tålamodet till att lägga upp den sen bara. 
 
#1 - Izza

Tack så mycket! :)