Emilia Sjödin

Blir livet bättre eller sämre?

Hej hej! Idag har jag fått dåliga nyheter och mitt liv är inte på topp precis. Jag vill veta vart platsen finns där man inte behöver vara orolig, där man inte har fruktan för något.  En plats där jag kan vara med er för alltid utan att vara rädd för att mista någon utav er. Livet är orättvist. 

Btw- pll slutade inte idag, det kommer en till säsong. 
#1 - evelina

Men vad har hänt?? :O Ja jag vet <3 <3 <3 Bara tagga till 10 juni nu, galet långt kvar :/

Svar: Min mormor blir bara sämre :(<3
10 juni? Det är ju jättelångt dit :O
Emilia Sjödin

#2 - Make the seconds count

Den platsen finns förmodligen inte så länge vi lever. Man kan fly från alla livets problem tillfälligt, men förr eller senare kommer det alltid komma ikapp en. Kämpa på!

Svar: Så sant :)
Emilia Sjödin

#3 - MATILDA

fin!

Svar: Tack fina du :)
Emilia Sjödin

#4 - Thea i twee

känner precis likadant just nu.
Jätte fin blogg förresten! :)

Svar: Tråkigt., tack så jättemycket :)
Emilia Sjödin

#5 - i s a b e l l a w l

svar: nämen, tack så mycket finis ♡