Emilia Sjödin

Glossybox Mars
Månadens glossybox har ni här. Jag tycker det var en riktigt bra box. Fina färger i paletten även fast dem inte var så pigmenterade. Riktigt bra krämer som inte var för starka. En kräm som får bort torra armbågar som jag är spänd på att testa. En deo som doftar sjukt gott, fick även med en test på en parfym som doftar det samma. Ett nagelack som glittrar. 
 
Jag brukar som sagt lägga till bilder på de produkter jag gjort slut på som jag har fått i mina glossybox. Men det får komma upp senare. Hoppas ni tyckte det var roligt att se det jag fick. Äntligen ett riktigt inlägg. Kramar. 
 
 
#1 - HJJONSSON

Åh längtar efter min! :D

#2 - /j<3

Ooo.. armbågs kräm låter väldigt nödvändigt nu faktiskt! :)

#3 - Jessica

Sv: Ja, jag också, men sånt är livet ;)

#4 - Marlene S.R

åh vad bra saker!

Svar: Ja det tycker jag med :)
Emilia Sjödin

#5 - ADARAS Blogazine

Åh ser nu att du fick en bättre box en mig!! Men är ändå nöjd med min :)

Svar: Jaha, vad var det som skiljde sig med din Box?
Emilia Sjödin

#6 - julia

sv: åh tack supersöta du!♥ kram

#7 - sabina

sv; Ja jag älskar dom!

#8 - V I L M A L A ♔

Fan vad najs saker man får :O kram

#9 - elin stridh

göra ett bloglovinbyte? :D

Svar: Ja gärna, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sedan :)
Emilia Sjödin

#10 - HJJONSSON

Åh älskar glossybox. Så du fick silver nagellack? :D

Svar: Ja det var ett glittrigt silvernagelack :)
Emilia Sjödin