Emilia Sjödin

HAPPINESS - Frågor med svar
Är du en sportfåne? 
Hahah! Vilket roligt skämt. Nej jag tränar aldrig haha. Eller jag går upp för skolans alla tusentals trappor om det räknas, hehe. 
Är du rik? 
Nej det är jag inte, verkar det som det haha?
Är du ofta shoppingsugen? Du har mycket fina kläder :) 
Tack, Jag är alltid shoppingsugen.
Hur sminkar du dig?
Oj. Skulle jag förklara det skulle det ta upp hela bloggen typ haha. Men jag använder nästan allt smink man kan använda. Primer, foundation, concealer, puder, bronzer, rouge, ögonbrynsskuggor, higlighter, ögonskuggor, mascara, vit eyeliner, svart eyeliner, läppstift, läppglans. Haha sen finns det andra produkter som funkar som smink jag också använder men jag orkar inte ta upp det nu. 
Lyssnar du ofta på musik? Vilken musik har du i så fall lyssnat på idag? 
Jag lyssnar alltid på musik. varje dag, varje sekund nästan. Musik är min lycka. Idag har jag lyssnar på Beyoncé hela dagen. 
Vad gör dig lycklig? 
Musik som jag sa nyss? Nej men självklart massor av andra saker också. När man får vara med dem man tycker om så jävla mycket (förlåt) . Att veta att man själv och omgivningen mår bra och att det inte finns några problem. Det är lycka. 
Hur lång är du?
1,74m.
Vad är ditt mobil nummer? 
Det tänker jag inte ge ut.
Vad ska du göra ikväll? 
Jag ska iväg och kolla på bandy. 
Du har jättefint hår, verkligen :) Vilken färg använder du när du färgar det? :) 
Tack så jättemycket. Fast jag har inte färgat mitt hår någonsin. Så det är ganska svårt att säga vilken färg jag har. 
Har du någonsin hört att du är en förebild? 
Ja faktiskt. Det finns ett fåtal läsare som har sagt det till mig vilket jag blev sjukt glad över! Sedan har jag också vänner eller bekanta i min omgivning som har sagt det till mig också. Alla ni är guldvärda. 
Är du svårflörtad? 
Nej verkligen inte. Så fort någon visar intresse för mig faller jag typ på en gång haha. Fast sen ror det självklart på vem det är också.