Emilia Sjödin

Har jag nämnt att..
Hej hej! Vilket fint väder det har varit idag, Humöret på topp. Skolan var kort idag, började tio och slutade kvart över två. Jag gjorde dock ett matteprov i skolan som jag tror jag riktigt dåligt, det kändes som det i alla fall. Men efter skolan plockade pappa upp mig och vi åkte hem till min mormor och morfar och hälsade på. Jag vet inte om jag har sagt det förut i bloggen men min mormor är sjuk..cancer förstås, vad annars liksom. Det känns som om den sjukdomen finns överallt, bara jag vänder mig om. Så jag känner att det är extra viktigt att hälsa på nu. Vi hade en väldigt trevlig pratstund och jag tycker det är så roligt att träffa henne, även min moster som också var där. De påminner så mycket om min mamma att mitt humör kan gå från botten till toppen. Jag känner närvaron bara de är i närheten. Viktiga personer i mitt liv. 
Jag och pappa var även upp till mammas grav och lade dit några rosor, mammas färg på rosor är egentligen röd men man måste ha lite variering så vi köpte rosa, mycket fint. 
 
Hoppas ni har haft en underbar dag och att morgondagen blir ännu bättre. Kram på er. 
#1 - PINKPIERCINGS.se

Jag hatar verkligen att gå till gravar eller gå på begravningar, tårar kommer snabbt. Som min mormors grav, jag hinner knappt fram till den förren tårarna kommer :/

svar: Tack så mkt! :D

Svar: Det förstår jag. Jag brukar inte bli ledsen vid mammas grav konstigt nog. Det känns som om hon är mer mottaglig här hemma än på en kyrkogård. Om du förstår? :)
Emilia Sjödin

#2 - Sanna Widman

Så fin du är ! :)
Åh cancer borde ej få finnas :( vad tråkigt att höra men roligt att hälsa på :)

Svar :

Håller med :)ha en bra dag

Svar: Tack det samma! :) ja verkligen :)
Emilia Sjödin