Emilia Sjödin

Fotobilder/vattenbilder/vattendroppar
 
 
Förra veckan i skolan fick vi i uppgift att ta några fotobilder på vatten, där man skulle fånga/frysa vattendroppar. Då kom jag att tänka på de här bilderna jag tog för kanske ett år sedan. Jag gillar den första vattenbilden eftersom det ser ut som en framlutad gubbe som går i vattnet. Jag gillar att fota vattenbilder då det är roligt att experimentera med blixten på kameran. Även utan blixten då det blir svårare att frysa vattendropparna. 
 
Vet ni hur man fotar vattendroppar?
 
#1 - Anna Betlehem

jag kan absolut göra ett bloglovin byte med dig! har redan följt dig så du kan ju följa mig ;)

Svar: vad kul! Då följer jag dig nu :)
Emilia Sjödin

#2 - Julia Svensson

Åh vad coolt!

sv: Handspiten har jag köpt i Göteborg på Grand Parfymeri! Älskar dem! kram

Svar: Visst är det?Tack för svaret! :)
Emilia Sjödin

#3 - Matilda

Sv. Tack så mycket!

Dina bilder är ju maaaagiska.

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack :)
Emilia Sjödin

#4 - Theresia

Jättefina ju!

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#5 - Flisan

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#6 - amanda

super coola!

sv: vad kul att du vill vara med. lycka till :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#7 - carina

Följer dig med på bloglovin nu! :)

Svar: Vad bra :)
Emilia Sjödin

#8 - Josephine

Vad fina foton!

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin

#9 - AGNES

Hej! Som du kanske redan vet har jag bytt plattform till Nattstad. Som svar på din fråga hittar du min Instagram i menyn på min nya blogg! kram

Svar: Okej tack! :)
Emilia Sjödin

#10 - Charlotta Hägg

Sv: Jaa, jag har en privat för mina närmaste vänner men skicka en förfrågan så ska jag acceptera den. Jag heter Charlottahagg på insta :) Kanske bör göra den offentlig snart för det är många som frågar om just instagram.. :)

Svar: okej !! Följer dig nu :)
Emilia Sjödin

#11 - Sofia R

SÅ HIMLA FINA BILDER!

Svar: Tack så mycket !! :)
Emilia Sjödin