Emilia Sjödin

It's all about the hat
 
 
Pälsväst//NewYorker       Byxor//VeroModa     Väska//H&M     Skor//DinSko     Jacka/kofta//H&M     Hatt//??
 
 
Hej! Hittade på mammas gamla hatt så jag testade den och drog på mig min nya vita pälsväst som jag ännu inte har använt. Prislappen hänger fortfarande kvar. Jag tycker hatten och västen passar väldigt bra ihop. Sedan har jag använt mina nya skor och den nya väskan också. 
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss på den här klädstilen? 
#1 - Morgan

Hej! Nu är tävlingen avslutad, kolla in senaste inlägget om det var du som vann :D

#2 - Amanda Johansson

Jättefint! Älskar västen :D

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#3 - Sanna Widman

Superfint! :)

SVAR:
Åh tack så mycket, det värmer verkligen. & detsamma <3 :)

KRAM!

Svar: Tack så mycket !
Kram! :)
Emilia Sjödin

#4 - ♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Linda Mikaelsdotter

Verkligen snyggt med hatt! Det kan lyfta en hel outfit! :)

Kika gärna in på min sida. Där jag som professionell frisör, färgtekniker och makeupartist skriver om produkt och stylingtips, hårvård och inspiration! Vi ses! ♥

Svar: Tack så mycket !
Ska självklart kika in :)
Emilia Sjödin