Emilia Sjödin

Partykungen
Snart är det halloween och jag tänker tipsa er om att besöka partykungen.se! De har jättebra kläder, smink, tillbehör osv. Ska ni på någon halloweenfest? Jag skulle ha gått på en igår men vi firade min pappa som fyller 50 år imorgon. Men det kommer en till fest nästa helg. I alla fall så tycker jag att halloweenfester nu för tiden är mer som maskeradfester. Jag tycker det är mycket roligare att klä ut sig till något fancy än att klä ut sig till något läskigt. Partykungen har både läskiga och roliga dräkter. Självklart tycker jag att ni ska kolla in sidan. Jag har själv beställt lite saker därifrån då jag ska vara en militär. 
 
Ska ni på någon halloweenfest? Vad ska du klä ut dig till? 
 
#1 - Celine

Jag vill ha banandräkten haha!

Svar: Då tycker jag verkligen att du kör på den! :)
Emilia Sjödin