Emilia Sjödin

Sorry my red lipstick makes me act like a total bitch
 
Idag glider jag runt i min otroligt mysiga röda kofta som jag fick i julklapp för några år sedan. Har älskat den enda sedan jag fick den. Riktigt passande nu till hösten. Jättesnyggt att matcha med rött läppstift också, lite attityd. Röd är verkligen min färg och har alltid varit. 
 
På dagis när fröknarna intervjuade mig om vilken färg som var min favoritfärg svarade jag "vinröd, jag gillar färgen röd men inte vin". 
 
Hoppas ni har en bra söndag mina vänner! 
KRAMAR! 
 
 
 
#1 - Emiza

fin kofta :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - Morgan

Delta gärna i min veckansblogg tävling och vinn flera läsare sötis :*

/Morgan - Bög och spermadonator

#3 - NICOLE

Så fina foton :D
Jag har aldrig tyckt att jag passat i rött, men nu när jag är riktigt mörk i håret är det fint :)

SV: Håller helt med :)

Svar: Tack så mycket ! :)
Rött passar väldigt bra till mörkhåriga kram :)
Emilia Sjödin

#4 - Morgan

Delta gärna i en tävling jag har just nu! :)
/Morgan - Bög och spermadonator

#5 - My Fredblad

Du passade verklig sjukt bra i rött! Har du testat att ha en mörkare färg på läppstiftet? Trod et skulle ppassa dig även det sjukt bra :)

Svar: Tack så mycket ! Ja läppstiftet jag har på bilden är väldigt mörkt men på bilderna blev det ljusare :/
Emilia Sjödin

#6 - amanda

så fin du är!

Svar: Åh tack det samma hörru! :)
Emilia Sjödin

#7 - Emma Grann Fotografi

Snygga bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin