Emilia Sjödin

Glossybox augusti 2014




Hej hej! 
Idag när jag kom hem från skolan låg nämligen månadens glossybox på mitt rum. Ja, jag har börjat prenumererat på glossybox igen. Det tråkiga är att jag brukar ha en prenumeration i ett halvår men nu var man tvungen att välja månadsprenumeration eller för ett helt år. Eftersom jag inte vill ha en löpande prenumeration så valde jag ett halvår istället. Vilket inte var så roligt eftersom det blir dyrare hehe. 

I månadens glossybox hittar man:
En mascara från Jelly Pong Pong - 215kr.
Ett läppglans från Makiash - 150kr.
Ett bronzer från model CO - 180kr. 
Ansiktsmask från anatomicals - 39kr. 
En body butter från the body shop - 185kr. 
BONUS - parfym från Thierry Mugler - 890kr/ 50ml. 
BONUS - dag kräm från fleur de santé. 

Anledningen till att man fick lite fler produkter i månadens glossybox är för att the body shop firar 35år. Därav fick jag en del rabatter och VIP grejs haha.