Emilia Sjödin

Glossybox September 2014
 
Vad som fanns i min glossybox: 
 
1. Monu varming ginger oil. 
Få en äkta spaupplevelse med denna härliga kroppsolja som bygger upp hudens elasticitet och håller den mjuk och smidigt. Innehåller eteriska oljor som ger en energikick till trötta muskler. Orginalprodukt 279kr/100ml. 
2. Absolute new york perfecting eyeshadow primer. 
Primer för ögonpartiet som gör din ögonskugga hållfast, minskar risken för att den lägger sig i veck och får en mer intensiv färg. Applicera ett tunt lager primer på ögonlocken, jämna till med fingertoppen. Orginalprodukt 89kr/st. 
3. Benefit cosmetics it's potent! Eye cream. 
En ögonkräm som tonar ned mörka ringar, jämnar ut fina linjer och återfuktar ögonområdet - för strålande och pigga ögon. Massera försiktigt in krämen runt ögonen med hjälp av ringfingertoppen. Orginalprodukt 25kr/st. 
4. Make up store eyedust. 
Denna underbara lösa ögonskugga ger ett mycket fint skimmer. Kan användas med torr pensel för en naturlig mjuk look. Appliceras den med fuktig pensel blir färgen mycket intensiv och högmetallisk. Orginalprodukt 140kr/st. 
5. Make up store makeuprådgivning för dig och en vän - bonus. 
vilken ögonskugga passar dig? Hur appliceras rouge, egentligen? Samla ihop dina sminkfrågor och ta med dig en vän. Vi bjuder er på en makeuprådgivning i en av make up stores butiker. Orginalprodukt 200kr/person. 
6. Chapstick classic strawberry. 
Det bästa säljande läppbalsamet från USA har äntligen kommit till Sverige. Inte nog med att läpparna blir silkeslena och skyddas av solen med SPF 10 så doftar stiftet som en handfull färska jordgubbar smakar. Orginalprodukt 25kr/st. 
7. The body shop drops of youth eye cincentrate - bonus! 
Ögonkoncentrat som jämnar ut intrycket av svullnad, fina linjer och trötthetstecken - du får pigga, energifyllda ögon. Dess elasticitets- och förnyelseegenskaper bidrar till en mjukare och fräschare hy. Orginalprodukt 295kr/10ml. 
 

Vad jag tycker angående månadens glossybox. 

Jag tycker månadens glossybox var rätt så tråkig. Men de saker jag har hunnit testa en så länge är primern som jag faktiskt tycker var jättebra! En ögonskuggsprimer är ingenting man orkar lägga pengar på eftersom de oftast är rätt dyra. Men när jag såg den i glossyboxen blev jag genast glad. Ögonskuggan från make up store var en jättefin gråglittrig färg som var väldigt pigmenterad. Ögonkrämen från benefit var så bra! Jag märkte genast skillnad och jag blev så mjuk. Läppbalsamet luktade sjukt gott och återfuktade jättebra! 
 
Betyg 3//5 
 
Kolla hit allihopa!!! 
Fråga på fråga på fråga ramlar in här. Min blåa kappa är från Sheinside.com! Hoppas jag får säga det för sista gången. Kram! 
 
 
 
#1 - ♫♪ sandra

så fin kappa!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - i s a b e l l a w l

Svar: hahha, jaaaa verkligen!!

#3 - Efji.se - en serieblogg

Nice