Emilia Sjödin

Isadora face sculptor brush
 
Bilder tagna från google. 
 
Glömde skriva att jag även fick med mig en sminkborste hem, ovanligt va? Tror jag har runt 56 sminkborstar nu haha. I alla fall så har jag ingen borste från isadora, eller bara för att jag skrev så så kom jag på att jag har en borste där ifrån. Men skitsamma, jag tror i alla fall att den här borsten är väldigt bra, den är så mjuk och den är lite snedställt så den passar perfekt till att applicera bronzer och rouge med. Den kostar 129 kronor på åhléns. 
 
Fick även några fler frågor jag tänkte svara lite kort på också. Hoppas det inte kommer några fler frågor nu asså. 
 
Hur många olika bloggar har du haft? (Varför?)  
Haha jag har tappat räkningen, jag tror jag har haft runt tio olika bloggar. I början började jag på bloggplatsen men sen insåg jag att jag inte tyckte den domänen var så bra och därför bytte jag till devote sedan blogg.se. Anledningen till att jag har haft många olika bloggar är för att de har haft väldigt olika teman. Smink, foto, vardag osv. Sedan när man känner att man vill ha en bättre start på bloggen så startar jag oftast en ny blogg. 

Vilket är ditt favoritämne i skolan? 
Mitt favoritämne i skolan är antingen matte eller svenska. 

Vart går du helst för lugn och ro? 
In på mitt rum eller så går jag ut och går! :)