Emilia Sjödin

Prickig korv?
       Tröja - Ginatricot, jeans - H&M, klocka - Ur&pen, Armband - Glitter. 
 
God eftermiddag! Imorse när jag vaknade började jag plugga på än gång. Hörde sedan att min bror var utanför mitt fönster så jag gick ut och satt mig på en stol och höll min bror sällskap, bild finns här under. Solen låg på väldigt mycket så jag började svettas som en gris haha. Sedan när jag kom in i huset igen var jag en röd prickig korv i ansiktet. Yes, mina fräknar fördubbblas så fort jag är ute i solen. Just nu luktar det nybakta bullar i huset, åh så gott! 
 
Ikväll blir det att hitta på något roligt med mina vänner, vad ska ni göra idag? 
 
 
 
#1 - J E N N I F E R

åh vad fin du är!

Svar: åh tack så jättemycket söta du! :)
Emilia Sjödin

#2 - V I L M A L A ♔

Du är så fin!! Jag ska bara chilla haha :)

Svar: Tack så mycket! Ja men det är rätt skönt det också :)
Emilia Sjödin

#3 - Madeliene

- fin du är! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin