Emilia Sjödin

Sex frågor
Jacka// Jofama by Kenza9. 
 
1. Vad spenderar du mest pengar på? 
Måste nog vara sötsaker. Alla dessa filmkvällar, fredagar och mensveckor haha. Annars spenderar jag väldigt mycket pengar på smink så som glossybox och sminkborstar. 

2. Vad kan man hitta i din väska? 
I min väska hittar du min skoldator, en ledighetslapp, något kvitto och en kapsylöppnare?? Det som egentligen är roligare är vad jag har i min jacka, något nytt jag kanske ska börja med HAHA?

3. Den mest spelade låten de senaste dagarna? 
Prayer in C - Robin Schluz. 

4. En film som du kan se om och om igen? 
LOL, Wild child, Ego. 

5. Dömer du människor efter utseende eller personlighet? 
Utseende, det är ju liksom det första man ser. Jag vet att människor som liknar mig i min stil oftast passar mig bäst i personligheten också. Så lite både och där faktiskt. 

6. Har du några dåliga vanor? 
Jag brukar få höra att jag sniffar med näsan, haha. Det brukar en kompis störa sig på. Sen visslar jag också väldigt mycket, mest för att det är roligt. Idag när jag visslade kollade en kille bak och sedan kom jag på att det låter som om jag flörtar med folk när jag visslar haha. 

 
 
 
 
#1 - rememberthiis.blogg.se

Snygg jacka :D

Svar: Ja jag gillar den starkt! :)
Emilia Sjödin

#2 - julia

Roligt inlägg!

sv: Vad skönt! Hoppas din måndag varit bra!♥ Kram

Svar: Vad kul att du tycker det! Tack det samma! :)
Emilia Sjödin

#3 - Fillan

Jätte fin är du! :)

Svar: åh tack så mycket! :)
Emilia Sjödin