Emilia Sjödin

Favorit hemsida för kläder ?


Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bara bra. Idag är det onsdag vilket betyder att halva veckan har gått. Känner verkligen för helg nu. Har redan tröttnat på skolan haha. 
Idag stannade jag kvar på stan för att shoppa men seriöst, vårkollektionen är så otroligt dålig och det finns inga fina kläder. Blir så arg ... Finns bara fina klänningar men inga fina toppar. 
Jag söker mest runt på nätet nu för att hitta fina kläder. Vilken är din favorit onlinebutik? Behöver lite inspiration här! 
Ha det bäst/ E 
#1 - Emelie

Sheinside är toppen tycker jag!! Madlady,se brukar en också kunna hitta söta klänningar och annat fint :)
Kram

Svar: Åh tack! ja jag brukar kika på dom sidorna också! Riktigt fina kläder har dom :) kram
Emilia Sjödin

#2 - LIENE

Jättefin klänning!

Jag brukade gilla romwe.com men har inte kollat där på länge.

Svar: Ja visst var den fin!
Okej, tack för tipset ! Kram :)
Emilia Sjödin

#3 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Jag gillar nelly.com & madlady och en massa andra :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#4 - Emma

Åh men så fin klänning! :)

Svar: Jag håller med ! :)
Emilia Sjödin