Emilia Sjödin

Månadens glossybox - April
 
 
 
Hej!
Fick aprils glossybox idag och jag kan säga att jag inte alls är imponerad. Jag gick ett nagellack som var orange (kommer aldrig att använda), ett puder för håret som ska få det att se ut som man badat i saltvatten. Gillar inte vitt puder i håret då jag är mökhårig haha! Ser typ ut som man har mjäll. Sedan fick jag en läpppenna/ stift vilket också var orange. Jag fick en ögonskugga som var guldskimmrig vilket jag genast blev sugen på att testa! Dock är det lösögonskugga och jag blir alltid så rädd för att använda dessa eftersom hela mitt sminkbord blir glittrigt efter att jag har öppnat burken haha! Sist fick jag en ansiktsmask. Ni har säkert hört om den förut? Den är svart och typ drar ut allt äckligt ut ansiktet. Är seriöst rädd för att använda den haha! Har sett flera youtubers som tyckt den irriterade huden. Den heter i allafall the incredible face mask och kostar runt 250kr. 
Månadens glossybox får betyget 1/5. Vad tyckte ni om boxen? Fick ni samma saker som mig?