Emilia Sjödin

Pyssel/ vänner/ cancergen




Hejsan mina fina ! Igår hade jag en pysseldag då jag rensade ut precis varenda liten låda i hela mitt rum. Kom fram till att jag hade så sjukt många nagellack att jag var tvungen att göra ett till nagellacksställ. En bättre sortering till nagellacken helt enkelt. 

På kvällen kom mina favoriter hem till mig och sov här. 

Ikväll åker jag in mot stan för att träffa Emma och Nathalie! Jag ska sova där och imorgon ska jag iväg tidigt till ungdomsmottagningen för att en läkare ska kolla på om jag har ett anlag för en viss cancergen, läskigt ! Önska mig lycka til ! 

Hoppas allt är bra med er! Kram 
#1 - E M M O T O P I A ~

Det är så himla smart att man kan bygga snygga lådor av glossyboxarna! Har googlat runt lite för att se hur jag ska bygga sen när jag fått tillräckligt många boxar haha! :D

Svar: Ja men ellerhur! Riktigt kul och snyggt blir det också :) kram
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Åh lycka till finis! Kommer säkert gå jättebra!!
KramKram<33

Svar: Tack så mycket! :) <3
Emilia Sjödin