Emilia Sjödin

Årsresume Januari/Februari 2015
Hej mina vänner! Här kommer en årsresume som varje år! Detta år har inte varit lika händelserik som tidigare men jag hoppas ni tycker det är intressant att läsa om ändå! 
 
Vi börjar i Januari! Fyra bilder... Det var tydligen allt jag hade på datorn haha! Här hade jag i allafall precis köpt min plåbok och väska från MK. Jag hade åkt till min mammas grav på hennes bortgångsdag och gett henne rosor. Dagen innan mammas bortgång var jag faktiskt på festen "Pink Party" där jag för mesta dels tillbringade kvällen med Philip (vi var alltså inte ett par då). Sedan ser jag att jag fick en glossybox där jag fick min toner (ansiktsvatten), den tipsar jag så starkt om! Den är från kueshi och är helt underbar! 
Hmm vad gjorde jag i Februari? Jag tillbringade månaden med mina vänner. Jag var ner och pimplade på sjön med Nanna och Nathalie, jag var på in till stan på skid-Vm med Nanna, Nathalie och Emma. Jag fotade Emelie och även mig själv, hehe. Jag åkte även upp till fjällen och åkte skoter med familjen, jättemysigt! 
 
Mars! Bästa månaden någonsin! Månaden då jag och Philip blev ett par, på samma dag som Nathalies födelsedag. Jag spenderade mycket tid med Philip på till exempel clash of nations där vi tittade på skotrar och crossar som gjorde trix och tävlade. Nathalie ordnade en födelsedagsmiddag med god mat och fina drinkar!