Emilia Sjödin

Årsresume Juli/Augusti/September 2015
Det var som sagt i Julimåndag som jag och Nanna hade våran gemensamma födelsedagsfest! Vi hyrde en lokal i byn, hängde upp balonger och belysning. Vi fick fina presenter och vi var supersnygga allihop! Philip var sjuk på min födelsedag men när vi träffades gav han mig en jättefin blombukett och världens finaste och romantiska brev, min älskling!  Det syns att jag spenderade denna månad mycket med Filippa haha! Jag bjöd henne på middag och vi var ute och festade rätt mycket! 
Augusti måste ha varit en av de bästa månaderna detta år! Sommarväder, bästa festen, rockstad och mycket härliga kvällar! Det var i Augusti jag Filippa och Nanna begav oss ner till uppsala för världens bästa utgång! Vi blev dock så fulla att vi inte kom så mycket längre än till klubben och hem igen haha. Vakterna vägrade släppa in oss vilket är förståenligt haha. Jag gick på Rockstad med familjen och vänner vilket som alltid är roligt! Jag hade en fin kväll med Jessica och Nanna på en bygga då vi satt och åt pizza. Jag Filippa och Nanna åt frukost ute på gården en solig morgon. Månaden var bara så underbart bra! 
 
September var också en månad full med fest, skräll! Jag och Nanna gick på fest hemma hos min broder där vi fick smaka på världens näst starkaste godis och jag kan lova att jag grina rätt mycket haha. Jag min väska från Chiquelle som jag är så nöjd med, det är så sjukt bra kvalité på den!