Emilia Sjödin

Kort vs långt ?
Okej har ni långt och fint hår och kommer på tanken att klippa av det så NEJ! Gud vad jag ångrar att jag klippte av mitt hår. Det var mycket finare när det var långt. Dock betydligt mycket jobbigare. Jag hoppas mitt hår vill växa ut så snart som möjligt! Funderar på att skaffa hårförlängningar haha! 
 
Vad tycker ni är finast? Kort eller långt hår? 
 
 
 
#1 - Charlotta Hägg

Sv: Jaa, verkligen! :) Och jag tycker att du är fin i både kort och långt men är ju en sucker för långt hår på alla så om jag måste välja tar jag långt ;) KRAM!

Svar: Tack så mycket ! Ja jag ångrar som sagt att jag klippte av det :/
Emilia Sjödin

#2 - Linneaellinore - foto

Jag tycker du passar jättebra i både långt och kort! :)

Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)

Svar: Tack så jättemycket! ja gärna! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig. Kram :)
Emilia Sjödin