Emilia Sjödin

Innehållet i glossyboxen
 
 
 
 
Godkväll mina läsare! Mås allt bra eller? 
Min dag blev genast bättre då jag såg att min glossybox hade ramlat in på mitt rum. Jag tyckte det var en väldigt bra box faktiskt. Man fick en toner som luktar sjukt gott, behövde även köpa en ny så det är ju perfekt att jag fick en nu! Sedan fick man ett nagelack som ska stärka naglarna, också behövligt! Ett balsam och ett shampo med några speciella oljor. Sedan fick man en ögonskugga från makeup store. Dock i färgen blå. Det känns som att alla make up store produkter bara är i de färgerna som ingen vill köpa. Så att vi får de som blir över haha! Men skuggan kanske är fin som en basskugga till andra färger. 
sista saken jag fick var ett läppbalsam. För var tusende såld produkt adopteras en föräldralös gorilla. Så jag antar att det är rätt bra ändå! 
 
Betyget på boxen : 3/5 
 
#1 - Jolin Berg

Spännande :)

Svar: Ja verkligen ! :)
Emilia Sjödin