Emilia Sjödin

Glossybox
 
I bilen påväg hem från Philip sade min bror att jag skulle få något roligt när jag kom hem, jag frågade vad och han sade att det låg en glossybox på mitt rum! Åh vad glad jag blev. Den här månaden är boxen specialdesignad av Jamie Lee Reardin som bland annat har designat för clinique och Dior, så det här var väldigt spännande!
 
Här är produkterna jag fick!
En läppenna från Glazel Visage. Jag fick i färgen orange nude. Jag har redan testat den och jag tycker den är så otroligt fin på läpparna! Jag älskar verkligen att välja färger som "nude" på läpparna. 
Pris : 129kr. 
 Jag fick ett läppbalsam från lollipops paris. När jag använde denna blev jag kär! Bara jag tog upp den i handen doftade den vanilj, observera att jag i vanliga fall hatar lukten av vanilj men den här doftar ljuvligt! Men det bästa är att när man bär den på läpparna så smakar den vaniljbulle! Kan ni tänka er, så gott! 
Pris : 59kr. 
 Nästa produkt är en base serum från Noxidoxi. Jag antar att den fungerar som en primer för när jag testade på huden så blev jag otroligt mjuk och den känns previs som en primer! 
 
Pris: 369kr
 Den här produkten har jag faktiskt inne hunnit testat än. Men jag i vanliga fall brukar inte gilla lösögonskuggor då det blir alldeles för smuligt. Den kommer iallafall från Hot Makeup! 
Pris: 69kr/st. 
 Sista produkten är jag inte alls nöjd med. Det är alltså vanliga tandpetare och tandtråd. Inte alls kul faktsikt. 
Pris: 24kr. 
 

Sedan fick jag också VIP- rabatter på olika hemsidor. 
 
Glossyboxens betyg : 3/5! 

Vad fick ni i eran glossybox?