Emilia Sjödin

kvällspromme
 
Hej mina fina läsare! I förrgår tog jag mig en kvällspromme med sällskap av min katt haha. Det är inte ofta missen väljer att följa med mig på promenad, dessutom märkte jag när jag kom hem igen att hennes matskål var tom så det var väl antagligen därför hon hänka haha. 
 
Men i alla fall tog jag med mig kameran på axeln eftersom jag ville fota lite bilder till bloggen, var ju så länge sedan ni fick fräscha bilder. Jag fick syn på ett rådjur (vilket man gör varje dag här på landet). Jag gick ner på campingen här i byn och så fotade jag sjön och sedan lade jag mig ner på bryggan och bara tittade upp i himlen. Det var perfekt väder och allt var så stilla å tyst. Sedan hörde jag en båt komma med vattenskidor efter sig vilket jag såklart var tvungen att få med på bild.