Emilia Sjödin

Favoriter - Youtube & Blogg
Godmorgon mina vänner!
Idag tänkte jag tipsa er om mina youtube och bloggfavoriter. Hoppas ni hittar någon ny att följa så syns vi snart! 
Ha en bra midsommar! 
 
  1. Molly Rustas! 
     
    Mollys blogg läser jag mest för att jag tycker hon är så snygg! Hennes bilder är perfekta och hon ger mig ofta inspiration till hur jag själv vill fota. Dessutom är hon en tjej från grannbyn vilket jag tycker är jätteroligt eftersom hon har blivit så pass känd! Hennes blogg hittar ni här! 
 
2. Elin Kero! 
 
En grym fotograf! Hennes bilder är så otroligt fina och hon kommer alltid med så bra fototips!
 
 
3. Rami Hanna! 
 
Han må då vara den bästa fotografen jag vet haha! Han är så gymt duktig. Han fotar oftast modeller som till exempel Kenza,  Ni hittar hans blogg här ! 
 
 
1. Bethany Mota 
 
Min absoluta favorit på youtube när det kommer till skönhet är Bethany Mota! Hon har så otroligt bra kvallité på hennes videos. Hon kommer alltid med nya idéer och är sjukt duktig på att sminka. 
 
2. Evelina Barry! 
 
 
Också en tjej med grymt bra kvalitét på hennes videos. Evelina är en tjej som gillar mode. Hon klär sig jättesnyggt och hon kommer med väldigt mycket inpsiration! 
 
3. Tova Helgesson 
 
Från skönhet till en humoryoutuber. Tova Helgesson är en väldigt pratglad tjej som har mycket på hennes tankar haha! I början tyckte jag inte om henne, hon är väldigt dryg till en början haha! Men hon är väldigt rolig så jag tycker ni borde kika in henne också såklart! 
 
4. The Bentish 
 
Klart ska Bente få vara med också! Bente är också väldigt dryg haha! Men också väldigt rolig. Bara ni tittar på videon ovan så förstår ni hur hon är som person. 
 
 
#1 - JUNITJEJ

Tack för bloggtipsen!

#2 - Emelie

Sv: Tack så mycket! :)
Kram<3

#3 - Sanna Widman

SVAR:

Haha okej!
Låter trevligt :) hoppas du får en bra midsommar!

Svar: Det samma ! :)
Emilia Sjödin

#4 - N

Bra med tips!

Svar: Vad kul att du tycker det ! :)
Emilia Sjödin

#5 - Celine

Jag älskar Elin Keros blogg!

Svar: Hon är så bra ! :)
Emilia Sjödin

#6 - Henrietta Nylund

Har faktiskt inte läst/sett på någon av dom!

Svar: Då tycker jag du borde kika in dom! :)
Emilia Sjödin

#7 - sabina

sv; Du borde titta på den på bio om du ska se den! Grymt bra i 3D!!

Svar: Jag kan tänka mig det :)
Emilia Sjödin

#8 - S A N N A♥

Tycker om the bentish, tkr Tova är rätt jobbig att lyssna på:)

Svar: Haha ja Tova är lite svår :)
Emilia Sjödin

#9 - Emma

Gillar verkligen Mollys blogg! :D

Svar: Ja den är så bra :)
Emilia Sjödin

#10 - Lydia Elstig

Jag älskar tova!!

Svar: Ja hon är ganska rolig faktiskt ! :)
Emilia Sjödin

#11 - Emma Grann Fotografi

Bratips! :)

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin

#12 - Julia Svensson

Så roligt inlägg!

sv: Ja visst är den såå fin! kram

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Emilia Sjödin