Emilia Sjödin

Glossybox Maj 2015
 
Äntligen så visar jag er min glossybox från maj. Eftersom det var ett tag sedan jag fick boxen så har jag börjat använt några produkter. 
 
Här har ni alla produkter : 
 
LAINO intense Nourishing Body Care& Argan oil. 
Laino är en av de bästa huvudsserierna i hemlandet Frankrike. Du får testa en mjukgörande hudkräm för hela kroppen samt en 100% arganolja för hår och hud framtagen i Marocko.
Orginalprodukt 75kr/200ml & 259kr/50ml. 
 
ÈTRE BELLE COSMETICS Aloe Vera Moisturizing Gel. 
Återfuktande gel med aloe vera. Den oljefria gelen är berikad med liposomer som binder fukt och slätar ut huden, samt gör den mer elastisk. Kommer i en behändig storlek att ta med på sommarens semesterresa. 
Orginalprodukt 209kr/40ml. 
 

COLORAN permanentfärg för ögonbryn. 
Inför sommaren färgar vi gärna brynen för att slippa fylla i dem. Du får testa kultförklarade ögonfärgen från svenska Coloran i en begränsad upplaga framtagen exklusivt för er glossies! 
Orginalprodukt79kr/förpackning. 
 

MAKE UP STORE Nailpolish.
Make Up Stores nagellack finns i oändligt många färger och fungerar lika bra på äkta naglar som på konstnaglar. Du får ett nagellack eller en vårdande nagelprodukt för att få vackra naglar i sommar. 
Orginalprodukt 130kr/st. 
 

TRUE ORGANIC OF SWEDEN All You Need Is Me.
Ekologisk version av Eight Hour Cream (har även den och älskar den) som gör underverk för torra områden. Innehållet är 100% naturligt och 95% av ingredienserna ekologiska. Dessutom är förpackningen tillverkad av sockerrör! 
Orginalprodukt 249kr/50ml. 
 

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om den här glossyboxen. Jag har testat båda krämerna och de är otroligt bra och återfuktande! Dessvärre har jag inte testat oljan eftersom den ligger i en så pass liten förpackning och man kan endast använda den en gång. Det är väldigt mycket produkt i förpackningen så därför tänker jag hälla över den i en liten burk så att jag kan använda den flera gånger. Men först måste jag göra slut på en olja som redan ligger där i innan jag kan testa denna haha! Så får vänta ett tag med den nya oljan. 
 
Ögonbrynsfärgningen kommer jag inte att använda. Jag vågar inte färga mina ögonbryn och dessutom har jag redan den färgen jag vill ha. Jag kommer nog ge bort den till någon kompis. 
 
Nagellacket är inte riktigt min färg. Mörkblåglittrig är ingenting jag tycker passar på mina naglar. Dessutom är det en vinterfärg så den kommer absolut inte att användas i sommar. 
 
BETYG: 2,5/5 (Eftersom jag inte har testat oljan än). 
 
Vad fick ni i eran glossybox? Fick ni samma som mig? Vad tycker ni om produkterna? 
 
#1 - Emma

Nagellacket hade en häftig färg! Är väldigt sugen att prenumerera på Glossybox, man verkar få så mycket bra grejer! :) Kram

Svar: Ja men det tycker jag att du verkligen ska göra! Mina bästa produkter kommer därifrån. Kram :)
Emilia Sjödin

#2 - Vanessa andersson

prenumerar också på de :)

Svar: Visst är det kul och bra produkter ? :)
Emilia Sjödin