Emilia Sjödin

Begravning




Hej mina bloggläsare ! Idag är jag ledig från skolan för att jag ska gå på en begravning. Usch känns som att min släkt på mammas sida håller på att försvinna. Tre begravningar under tre år, inte okej! Man får hålla hårt om sina nära och kära !

Till något roligare ! Ska ni äta våfflor ikväll? Det är nämligen våffeldagen idag! Jag har siktat in mig på våfflor ikväll, hoppas att resten av familjen tänker som mig. 

Sköt om er så hörs vi! Puss ! 
#1 - Lydia

Fin du är!

Svar: Åh tack så mycket söta du! :)
Emilia Sjödin

#2 - Alina

sv: åh ja!

#3 - Sanne-Madeleine Håkansson

Hejsan, fin blogg :D
Kika gärna in min! Har dessutom en frågestund nu också.
KRAM

#4 - Netti

Nä usch för begravningar ocj jag har det likadant i min släkt. Gott med våfflor :-D

Svar: Ja inte roligt direkt... Ja våfflorna är jag pepp för :)
Emilia Sjödin

#5 - isabella felicia

begravningar är inget vidare.. hoppas du kämpar på i livet ändå!!

svar: haha, jaa!!

Svar: Tack så mycket ! Jag kämpar på :)
Emilia Sjödin

#6 - Emelie

Sv: Men åh tack desamma fining!!<33

Nej vad jobbigt!! All kärlek till dig!! Är det för okänsligt att fråga vem som har gått bort? Om du inte vill skriva det förstår jag det förstås!

Skulle också velat ha våfflor men min familj tänker inte som jag :( är även för trött och lat för att göra det själv ikväll *gråter lite*

Bamsekram<33

Svar: Det var min mormors bror som gick bort, så jag är inte direkt supernära med den här personen. Så jag mår bra ändå. Men tack för ditt stöd! Bamsekram till dig också hörru, vem vill inte ha våfflor liksom ? haha kram :)
Emilia Sjödin