Emilia Sjödin

Selfie stick, födelsedagsfirande



Börjar dagen med några selfies med mina nya selfie stick från Åhléns. En väldigt smidig sak faktiskt. Ska försöka ta bilder med den ute så man kan få fina bakgrunder. En selfie stick kan man använda till mer än bara selfies haha! Tänk att ni är på en konsert och ska ta kort, men det står massa folk i vägen.. Tänk vad smidigt att då ta fram en selfie stick och fota ovanför folket. Skitsmart. 

Nu ikväll ska jag iväg och fira min bror som igår fyllde 25. Vi firade honom igår också då vi var ute på sjön och anglade i 9 timmar. Måste vara ett rekord haha! Värdet var stålande fint och vi hade det jättetrevligt. Jag fick dessutom flera fräknar vilket får mig att se piggare ut. Det blev även fest på kvällen då vi premiärgrillade. Men vi har inte gett han några paket än så därför ska vi hem till honom ikväll. Efter det ska jag vara med P. Hoppas ni har haft en bra helg ! Kram 
Bilder på mig och min bror. 

#1 - Oslofru

Fin klänning :)

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#2 - hjjonsson.blogg.se

Så vacker!!

Svar: Åh tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#3 - Anonym

Vem är p? 😏 😏

#4 - Evelina

Hej!! Du jag undrar om den har en avtryckare på staven? Vad kostade den fresten? Har tänkt köpa en och speciellt när du nämnde att det är bra på konserter att ha för ska på två st i år 🙈 Kram 💕