Emilia Sjödin

Två klänningar
 
Är ledig idag eftersom det är utvecklingssamtalsdag i skolan. Mitt möte var klockan tre så jag åkte in till stan till klockan två. Spenderade resterande tid till att titta på kläder. Hittade dessa otroligt fina klänningarna inne på H&M. De är jättefina i ryggen och det är samma modell på båda klänningarna. De kostade 149kr/st. 
 
Har börjat gilla det här med klänningar och kjol nu på senaste. Har tröttnat på min stil så jag vill börja använda något nytt. 
Vad tycker ni om klänningarna? Hiss eller diss? 
 
 
#1 - Henrietta Nylund

Åhh så fina båda två!

Svar: Vad kul att du gillade dem!
Emilia Sjödin

#2 - Ebba Granholm Ström

Åh vilka fina klänningar!
Sv; Tusen tack :)) Kram

Svar: Tack så mycket :)
Emilia Sjödin

#3 - Elin

Jag har också kollat på dem, de är så fina!

Svar: Ja verkligen de finaste klänningarna jag har :)
Emilia Sjödin