Emilia Sjödin

Review - Glossybox
 
Heeej mina vänner! Nu en gång för alla tänker jag berätta lite om min prenumeration på glossybox. Det har varit väldigt förfrågat och därför tänker jag ta tag i det och svara på era frågor, de fem vanligaste i allafall! Hoppas ni blir nöjda med svaren även när jag svarar rätt kort. Har egentligen inte tid att blogga haha! Men jag slänger ihop ett inlägg för er skull. 
KRAMAR! 
 
Vad är en glossybox?  
En glossybox är en liten låda med smink i som man får hemskickad en gång i månaden beroende på hur din prenumeration ser ut. 
 
Hur mycket kostar det? 
Har du en sex månaders prenumeration kostar din engånsbetalning 699kr. En löpande prenumeration kostar 139kr per månad. En tolvmånaders prenumeration kostar 1299kr vilket är en engångsbetalning. Frakten är alltid fri! 
 
Hur ofta får man en glossybox? 
En gång i månaden! Hur bra? Det känns som man fyller år en gång i månaden haha! 
 
Hur många saker får man? 
Man får fem olika produkter. Det kan vara smink, borstar, hudvård, tandvård, hårvård, och nagelvård.  Även godis eller läsk ibland,men det får man oftast som en bonus. 
 
Är det bra produkter? 
Svår fråga. Det är väldigt blandat faktiskt. Ibland får man produkter värd 30 kronor vilket kanske inte är den bästa sminkprodukten. Men ibland kan man få en produkt värd 300-600 kronor, vilket oftast är superbra produkter. Men jag kan i allafall säga att mina bästa produkter jag har kommer ifrån glossybox. 
 
Jag rekomenderar verkligen att ni ska testa glossybox! Här har ni en direktlänk till deras sida - http://blfa.me/81/23901/glossybox