Emilia Sjödin

Glossybox Oktober 2015
 
Den här skönheten var det första jag greppade tag i! Alltid när jag gör slut på en sminkprodukt så räddar alltid min glossybox mig. Jag gjorde slut på min dagkräm för inte alls så länge sedan och i min glossybox fick jag en ny, hur bra? Jag har I allafall testat den och den är perfekt till mig som blir lite småtorr och dessutom inte tål dofter då jag har känslig hy. Denna produkt är abosult favoriten i månadens glossybox! Det enda negativa med produkten är att den är dyr (359kr) med tanke på att den är väldigt tom, alltså att den innehåller hälften kräm och hälften luft om ni förstår? 
 
Pris 359kr/30ml. 
 
Denna produkt har jag testat en gång och den är fantastiskt bra! Det är en utslätande och färgkorrigerande primer man lägger innan foundation. Den är verkligen superbra då jag får len hy och min foundation jämnar ut sig betydligt finare än vanligt! Primern är även illuminating vilket betyder att man får en fin lyster och att man i vissa ljus kan skrimra lite fint. 
 
Pris : 340kr/35ml. 
 
Nästa produkt fick jag från Elisabeth Mott som vanligt alltid gör grymt bra sminkprodukter! Denna produkt är ett flytande läppstift i röd färg som verkligen sitter kvar på läpparna! Jag blev förvånad! Dock är den lite torr men det är egentligen bara bra eftersom torra/matta produkter håller sig längre. Dessutom om man vill kan man bygga upp pigmentet genom att applicera flera lager. 
 
Pris : 219kr/5g. 
 
Sedan fick jag en handsprit från DAX i lukten Sweet Raspberry. Handsprit som handsprit eller?Det som är bra med en liten storlek är att man enkelt att ta med sig handspriten i väskan! Man vet aldrig när det behövs! 
 
Pris: 38kr/50ml.  
 
Sista produkten jag fick i min glossybox är denna ansiktsskrubb. Att peela ansiktet en gång i veckan är väldigt bra då man får bort döda hudceller och givetvis för att få en len hud. 
 
Pris: 29kr/st. 
 
Jag har faktiskt ingenting i den här glossyboxen som jag klagar på? Alla produkter är jag jättenöjd med, särskillt med tanke på vad alla produkter kostar sammanlagt i jämförelse med vad själva boxen kostar (innehållet = 700kr, boxen = 139kr).  Både dagkrämen och primern tror jag definitivt kan bli nya favoriter! 
 
Betyg : 5/5
 
Vad fick ni i eran glossybox?