Emilia Sjödin

Mirakelprodukten! / Calming Face Toner
 
Mirakelprodukten! Här kommer mitt bästa tips på en produkt som får bort all smut och sminkrester från ansiktet, nämligen ett ansiktsvatten från märket NAOBAY! Enda sedan jag började använda denna otroliga produkt har min hy blivit superlen och fräsch, inga finnar! 
 
Jag brukar ta bort mitt smink med hjälp av sminkborttagningsservetter och det funkar jättebra! Dock tror man att sminket försvinner helt, men icke! Efter att jag tvättat bort mitt smink använder jag detta ansiktsvatten med hjälp av en bomullspad och då ser jag väldigt tydligt att sminkresterna hamnar på bomullspaden. Efter användning av denna toner (ansiktsvatten) blir min hy superfräsch och fri från orenheter, dessutom lugnar denna produkt huden! Bästa produkten jag äger! 
 
  •  99,13% av ingredienserna är av naturligt ursprung.
  • 12,16% av ingredienserna är ekologiskt odlade! 
  • Ansiktsvatten används efter rengöring men före fuktkräm! 
  • Ansiktsvatten tar bort orenheter och rester av smink! 
BTW - Jag har även testat fler produkter från detta märke, såsom deras dagkräm och ansiktsskrubb, vilket också är otroligt bra produkter! 
 
Hoppas inlägget uppskattas och att allt är jättebra med er så hörs vi!