Emilia Sjödin

Bästa foundation och puder
Lumene Matt Control Oil-free Foundation - 0 Light Ivory
IsaDora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent 
 
Hej mina finaste! I onsdags åkte jag in till stan med Philip en snabbis för att köpa två sminkprodukter. Dessa två produkter ligger just nu på lager hemma hos mig då jag vill göra slut på mina dåvarande produkter först. På bilderna ser ni mina abosulta sminkfavoriter när det kommer till foundation och puder. Foundationen har jag nu köpt för andra gången, jag är verkligen supernöjd med lumenes basprodukter. Pudret har jag däremot köpt om flertal gånger. Jag har lagt märke till att Isadoras puder i färgen 10 sheer transparent (den jag använder) oftast är slut i butikerna. Det är lite jobbigt men man märker att pudret är populärt! 
 
Tips för er med väldigt ljus hy! Lumenes foundation som ni ser på bilden är den ljusaste jag någonsin testat, den är superbra och skulle den bli för ljus går det att mörka ner med lite puder. 
 
Någon som testat någon av produkterna? Vad tycker ni om dem? 
 
#1 - Tovegranfeldt

har också det pudret, så hiimla bra!