Emilia Sjödin

Recension - Dip Brow Pomade
 
 
 
Hej mina skönhetsnördar!
Om ni är intresserad av smink har ni förmodligen hört talas som denna ögonbrynsprodukt från Anastasia. Den är väldigt dyr, 255 kronor på kicks har jag för mig (204kr då jag köpte den). Produkten kommer i en superfin liten glasbehållare, vilket känns lyxigt. Konsistensen på denna ögonbrynsprodukt är väldigt torr och hård. För att göra produkten mjukare brukar jag ta lite färg på penseln och sedan bearbeta in produkten till en mjuk och lättare konsistens i glasbehållarens lock (därav äcklig bild, haha). Ett tips när man applicerar produkten är att platta till penseln på båda sidorna för att få en så smal borste som möjligt för att göra fina linjer.
 
Vad tycker jag om produkten?  
Jag köpte produkten i September förra året, och som ni ser på bilden så finns rätt mycket produkt kvar. Priset är väldigt dyrt för en sådan liten grej, men samtidigt har den hållt i ett år! Jag älskar denna produkt, dock orkar jag endast applicera den när jag har lång tid på mig. Den är väldigt krämig när man väl har bearbetat in produkten vilket gör att det lätt kan komma produkt utanför ögonbrynen som man sedan vill rätta till. 
 
Betyg 4/5 
 
 
#1 - Tovegranfeldt

hört så himla mycket bra om den!