Emilia Sjödin

Årsresumé - Maj, Juni och Juli
Hej mina fina! Här kommer del två av min årsresumé. Under dessa tre månader (Maj, Juni och Juli) hände det väldigt mycket. Jag åkte på en studentresa till Magaluf, hade bal och student! 
I Maj åkte jag och mina vänner på en road trip till Västerås! Det visade sig att den där trippen blev så fantastiskt bra! Jag älskar detta sommarminne. Jag, Filippa och Nanna hade det supermysigt då vi letade en balklänning till mig, åt mat vid ån och sedan åkte vi ner till Mälaren, så vackert! Under denna månaden fick jag även hem min studentmössa, då var studenten nära! 
 
Juni blev månaden av festande! Jag och mina vänner drog till Magaluf och festade! Vi träffade roligt folk och hade det supermysigt! Tips till de som åkter på studentresa till Magaluf i år - Det är kallt om nätterna och man får inga täcken, haha! Det finns inga lås på toaletterna och det kan förkomma spyor ute i korridorerna. 
 
Jag gick även på skolbalen och fick dansa med min pojkvän. Det var så roligt att ha en dejt på balen. Vad ska man säga om studenten? En lycklig dag men samtidigt lite jobbig. Dagen blev väldigt bra men inte så mycket festade på kvällen då jag var helt slut efter magalufveckan. 
 
Min lillasyster döptes och jag fyllde 19 år. 
 Juli bestod utav fina dejter med min pojkvän, mycket vackra klänningar och nytt smink! Jag lämnade även in min mammas guldring på förminskning som jag sedan fick bära på mitt finger. Har denna ring varje dag! Jag och mina syskon åkte till Rättvik och dansade till två blyga läppar.