Emilia Sjödin

NYX på Kicks
Hallå där! Är ni som mig och inte orkar beställa produkter på nätet? Då kan jag glatt säga att kicks har börjat sälja smink från märket NYX!! När jag var i Stockholm hittade jag på en superliten nyxbutik där jag köpte deras matte finish spray och den är verkligen superbra! Produkterna på bilden ovan är de jag själv skulle vilja testa (förutom sprayen då). Nyx för övrigt är väldigt billigt så jag tycker ni borde kika in produkterna! 
 
Imorgon kommer det upp ett inlägg om mina favoritborstar till mina favoritprodukter, i varje sminkkategori! 
Ses i morgon! 
 
#1 - rememberthiis.blogg.se

Oh vad bra :D hoppas det finns på mitt kicks som jag brukar gå till

Svar: Ja det hoppas jag också på :)
Emilia Sjödin

#2 - Felicia

Så sugen på att testa deras produkter :)

Svar: Ja jag också! Har som sagt bara testat en produkt därifrån :)
Emilia Sjödin

#3 - Ida

Så bra! Gillar Nyx produkter och brukar handla dem på nätet, så perfekt att man kan kolla lite närmare nu :)

Svar: Ja men ellerhur!? :)
Emilia Sjödin