Emilia Sjödin

Snörad topp
 
Snörad topp//Ginatricot. 
 
Hej mina favoriter! Dagen började med att jag åkte in till skolan och kom på att jag inte hade en enda lektion. Istället gick jag ner på stan, köpte ett mobilskal i marmor! Bild kommer senare. Jag testade även denna superfina topp, dock köpte jag den inte med tanke på att jag redan beställt hem kläder. Men nästa månad kanske jag slår till. 
 
Nu sitter jag hemma och ska plugga...Jag har även fått upp kontakten med en av mina bästa vänner som jag inte träffat på jättelänge, vilket känns kanonbra! 
 
Hoppas allt är superbra med er! Snart kommer det fler inlägg om smink! Håll ut! 
 
#1 - rememberthiis.blogg.se

Snyggt!

#2 - P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Fin :-)
Hoppas du får en trevlig påsk!

Svar: Tack! Detsamma ! Kram :)
Emilia Sjödin

#3 - Jenny

Alltså du är otroligt vacker, älskar ditt hår! Ledsen att jag inte är med på frågestunden men slänger in en kommentar här istället.

Svar: Men tack vad glad jag blir! Ingen fara! Kram :)
Emilia Sjödin