Emilia Sjödin

Jag har köpt en bil!!
 
Jag har alltså köpt en bil!! Hur coolt är inte det? Vuxenpoäng, haha. 
I lördags åkte jag och mina bröder ner till Stockholm för att köpa denna bil, visst är den fin? Det är en Volvo S40 för er som vill veta. Känns så skönt att jag äntligen kan köra runt utan att vara beroende av att någon annan i familjen behöver bilden, utan nu har jag min egna bil! Bilen är även en automat, vilket känns så otroligt skönt, ingen stress för att köra bil längre, haha. 
 
Är supernöjd med mitt köp! vill ni ha fler och bättre bilder kan jag absolut fixa det! 
 
#1 - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Skönt med egen bil! Har också volvo, bästa bilen :)

Svar: Ja men verkligen ! En sådan frihet :)
Emilia Sjödin

#2 - Emilie Levinsson

Jättefin s40! :D

Svar: Tack! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#3 - Kameratrollet

Har man väl haft automat kommer man inte åter gå tillbaka till manuellt. Så jäkla skönt att slippa hålla på att växla.

Svar: Ja jag kan tänka mig att det blir så! Det är
Väldigt bekvämt :)
Emilia Sjödin