Emilia Sjödin

Födelsedagsfirande och presenter - 20 år!
Hej mina fina! 
I fredags fyllde jag 20 år, Hur sjukt?! Mina sista dagar som ungdom är räknade och jag är nu i den vuxna åldern, herregud. Jag har blivit firad av mina fina vänner, pojkvän, familj och släktingar. Jag har fått så sjukt fina presenter som jag är jättenöjd med. Jag är så glad att jag har så fina människor runt omkring mig. 
Under fikat tog jag fram min porslinservis från Lasse Åberg som jag fick förra året i present. Hur söt är inte koppen liksom? Jag längtar så mycket tills jag flyttar hemifrån och får fylla vitrinskåp med alla mina fina glas och poslin! 
Min födelsedagsoutfit! Toppen är från RiverIsland och Kjolen är från H&M. 
Av världens bästa bröder fick jag denna Vinkaraff!? Hur fin är den inte? Mina bröder kan verkligen handla presenter ska jag då säga. Hur perfekt är det inte när jag sedan tidigare redan har två stora vinglas från Carolina Gynning? Längtar till sena sommarkvällar med mina vänner då vi kan sitta och dricka ur de fina vinglasen och ha denna grymt fina karaff ståendes på bordet med massa vin i? Hur mys?
 
De fina rosorna fick jag av min fina pojvkän. En middagsdejt på fredag väntar också, längtar så mycket! <3
Denna superfina gjutjärnsgrytan fick jag av mina kusiner, perfekt att ha när man flyttar hemifrån! Färgen röd är även en av mina favoritfärger så presenten blev så bra! 
Jag fick en superfin marmorskärbräda av mina kusiner också, hur snygg? Har en känsla av att mitt kök kommer bli så fint när jag väl skaffar eget! 
 
Av pappa och Karin fick jag en klocka från Daniel Wellinton som jag faktiskt har önskat mig. Klockan heter Classic Petite och är i silver. Jag tycker denna klocka är så sjukt snygg och stilren. Jag har väldigt små handleder och uret är så pass litet att det ser väldigt fint ut på mig. Håll med om att den är sjukt snygg?!
 
Jag måste passa på att tacka alla som firade min födelsedag tillsammans med mig! Jag har som sagt väldigt fina människor runt omkring mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. Tack så mycket mina fina vänner och familjemedlemmar och släktingar! Ni är guldvärda!