Emilia Sjödin

Brännbollsyran 2017!
 
Hej mina fina!
Nu är jag hemma från Brännbollsyran i Umeå. Nu kan jag äntligen strycka en punkt på min bucket list! Ni anar inte hur stolt jag är för att jag åkte till Umeå med tåg, haha. Ni vet att jag väldigt enkelt får ångest inför nya saker. Att åka tåg i fem timmar var en av dem. Jag hade ångest en hel vecka i förväg att jag till och med spydde. Nu när jag har varit i Umeå så är jag så glad att jag tog mig dit. Allt gick superbra och jag har minnen för livet. Min ågest stoppade inte mig och det är jag så stolt för. 
 
Jag och Emma åkte till vår kompis Nanna som pluggar i Umeå. Vi bodde alltså hos Nanna på 16 kvadratmeter, haha förstår ni hur litet det är? Men det gick prima ballerina. På dagarna gick vi och kikade på Brännbollsvm, kort sagt så satt vi på än äng och drack och hade det mysigt haha. Känslan när det är otroligt mycket folk och det dunkas musik överallt, alla spelare är utklädda och ALLA är på bästa partyhumöret! 
 
På kvällarna gick vi till Brännbollsyran och festade vidare! Jag var mest peppad på att se Zara Larsson och Kygo! Om ni följer mig på snap så såg ni förmodligen videor på när Zara och Kygo uppträdde. Så duktiga! 
 
Var någon av er på Brännbollsyran?!