Emilia Sjödin

Ur min kamerarulle
 
Hej älsklingar! Som ni vet så har jag varit väldigt deppig här på bloggen men under den tiden jag inte bloggade så har jag mått riktigt bra. Jag har fått rutiner inom mitt jobb, vilket betyder att jag har mindre tid till att tänka, hehe. Jag har umgåtts med vänner som jag har saknar otroligt mycket. Eftersom jag träffar mina vänner så sällan nu för tiden så får jag energi som räcker i flera veckor när jag väl får tillbringa någon/några dagar med de bästa människorna jag vet. Jag har dessutom träffat mina syskon regelbundet vilket är superkul, vi har en sådan fin relation till varandra. 
 
Jag hoppas allt är bra med er så syns vi! KRAMAR! 
 
Fråga: Vad gjorde ni på valborg? Jag åkte till Vansbro och träffade mina vänner Nanna, Emma och Jossan. Det blev en mysig hemmafest med nya människor, superkul!