Emilia Sjödin

Mitt 2017 - Årssume
 
 
Hej mina fina!
Jag hoppas verkligen att ni har fått en bra start på 2018! 
Nu är det äntligen dags för min årliga årssume. Det här året har varit både upp och ner. Året började med att jag mådde jättedåligt och hade ångest. Jag var arbetslös, mina vänner hade flyttat och jag var helt ensam. Men året ändrades och jag fick ett jobb, träffade nya människor här hemma i Falun och jag började trivas. När det blev sommarlov kom mina bästa vänner hem igen och vi hade en sjukt bra sommar. När hösten närmade sig kom jag in på min nuvarande utbildning i Umeå. Jag flyttade till Umeå, fick fantastiska vänner och hade den bästa nollningen någonsin! Men året har varit väldigt tufft också, saknaden efter min mamma har tagit upp otroligt mycket tid för mig, min katt som jag hade haft i 17 år dog och jag och min pojkvän gjorde slut. Men trots allt det jobbiga har mitt år varit väldigt bra. Jag som person har utvecklats sjukt mycket. Jag har tagit för mig mer, utmanat mig själv genom att gå utanför min komfortzon.
 
Jag ska visa er min bucketlist för 2017 senare och berätta vad jag har uppfyllt, och även visa er min nya inför 2018! 
 
Men nu kikar vi nämare på året nedan!
 
Jag köpte Therése Lindgrens bok "ibland mår jag inte så bra", boken hjälpte mig sjukt mycket under den perioden jag inte mådde särskilt bra. Plus att ett av mina nyårslöften var att läsa en bok. 
Min fina Molly! I sjutton år höll du mig sällskap. 
 
Fick chansen att träffa dessa härliga tjejer och gå som modell på en modevisning! Hur kul?! Och hur snygga kläder har inte Sara gjort?
 
Brännbollsyran! Här hade jag ingen aning om att jag festade i staden som jag skulle uppleva studentlivet i.
Jag fyllde 20 år och fick en klocka och en karaff jag önskade mig så länge!
Spontana kvällsmiddagar med mina bästa vänner. Dock Nanna som tar kortet, haha. 
Nollning, finsittning, otroligt härliga människor. Umeå blev staden som gjorde mig så mycket gladare.  
Så mycket jag festade dethär året har jag nog inte gjort något annat år, haha! 
 
Babyshower för min bästa vän! Snart är bebisen här! 
 
 
 
Fyrhjulingstur med min bror! 
 
Är så sjukt glad för det här året, mest för att jag har utmanat mig själv och haft så jädrans kul! Jag hoppas 2018 blir lika bra om inte bättre! 
 
Vad har ni gjort för roligt under 2017? 
 
 
 
 
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad kul med års summering! :)

#2 - Evelina Östlund

Det var ett bra DMP år! Nollningen blev så sjukt rolig!

Svar: Ja men verkligen ! Är så otroligt nöjd med nollningen :)
Emilia Sjödin